voorbereiding deel 2 / start reis - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Jan Molen - WaarBenJij.nu voorbereiding deel 2 / start reis - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Jan Molen - WaarBenJij.nu

voorbereiding deel 2 / start reis

Blijf op de hoogte en volg Jan

20 November 2014 | Nederland, Almere-Buiten

We zijn los!

7.00 uur vertrokken uit leek met het gezinnetje. Pa ma Sabine en Lisanne aanwezig in de auto richting Schiphol.

12.00 uur vertrekt mijn MH19. Het klinkt raar, maar vind het heerlijk. Ik ben er klaar voor en heb er ongelooflijk veel zin aan.
Helemaal nadat iedereen mij zoveel plezier, succes en geluk toewenst.
Des te meer motiveert dat mij om deze verslagen te typen! En de reis te maken! Bedankt daarvoor!!

Als alles volgens schema loopt kom ik 3.00 uur(Nederlandse tijd) en 9.00 uur (lokale tijd) vrijdagochtend aan in Jakarta. En zal Marco mij opwachten na de douane.
Voordat ik aankom in Jakarta ..
Eerst nog een overstap in een ander vliegtuig van Malaysian Airways in Kuala Lumpur.

Zover is het nog niet, ik zit nu nog even te genieten van mijn broodje pindakaas-hagelslag, kijkend over onze mistige weilanden met prachtige koeien die door het vochtige gras spontaan geen dorst meer hebben.
De boerderijen, de molens uiteraard :)
Windmolens niet te vergeten! Heerlijk, ik mis de tulpen, klompen en kaas nog een beetje zeg maar;)

De sfeer is goed in de auto en iedereen is lekker enthousiast, ondanks het tijdstip.. heb het wel eens anders meegemaakt.

Mijn backpack van bijna 13 kilo is er klaar voor, mijn eastpak rugtas ook. Ik heb alles wat ik nodig ben voor mijn lange reis. Toch hou ik het gevoel dat ik iets vergeten ben.. Standaard.

Inmiddels zijn we in Almere, de voorbereidingen zijn voorbij. Het echte werk gaat nu beginnen. Ben toch best wel zenuwachtig. Hoe zal dat straks zijn als ik het vliegtuig in stap "in mijn eentje" ? Goed.

Vanochtend nog even de iPod bij Aldert van Aldert opgehaald, de beste man stond daar in z'n ochtend kloffie met kleine oogjes, goeiemorgeee. "Hey jarige job! Gefeliciteerd ! Hij is immers hartstikke jarig vandaag, sorry dat ik uitgerekend deze dag heb gekozen om te gaan vliegen Aldert!

Ik kijk nog een paar keer uit het raam, de stroomkabels, typische bomen en struikgewassen van nederland staren me nog 1x aan.
Het is tijd, de reis kan beginnen!

Word vervolgd..

jeandamoule

• 20 November 2014 - 10:41

Jenne:

Veel plezier Jan.

• 20 November 2014 - 12:19

Ton Beljon:

Geniet er van Jan! Prachtig wat je gaat ondernemen!

• 20 November 2014 - 16:09

Andre Mulder:

Heel veel plezier en geniet van de verschillende culturen in deze wereld!

• 22 November 2014 - 09:40

Angela:

Heerlijk Jan om jouw verhaal te lezen. Wat schrijf je aanstekelijk! Veel plezier kanjer!

• 22 November 2014 - 20:19

Tineke:

Hé Jan het 1e stukje gehad!! Lekker nu vakantie vieren:-) geniet ervan!!