voorbereiding deel 1 - Reisverslag uit Diepswal, Nederland van Jan Molen - WaarBenJij.nu voorbereiding deel 1 - Reisverslag uit Diepswal, Nederland van Jan Molen - WaarBenJij.nu

voorbereiding deel 1

Blijf op de hoogte en volg Jan

16 November 2014 | Nederland, Diepswal

Als tot op de dag van vandaag ben ik druk in mijn hoofd bezig met het voorbereiden van waarschijnlijk mijn grootste reis ooit. Constant vliegen er dingen door mijn hoofd, dit moet je nog doen, dat moet je nog doen. Het is vreselijk. Gelukkig bestaan er pen en papier. Dus gaat het uitstekend.

Gisteren een afscheidsborrel gehad. Zeer geslaagd. Bedankt mensen voor deze prachtige avond/nacht! We zijn 22.00 begonnen en 5.30 gingen de laatsten weg. Zegt genoeg denk ik..


Tekst briefjes, geld, een zeer hoge kwaliteit koptelefoon, een kussensloop van het 2e met teamfoto erop, en een vlag waar iedereen wat op heeft geschreven en nog veel meer slepen mij de moeilijke tijden door, mocht die komen. Heel erg mooi, en wat ben ik blij met zo'n leuke grote groep mensen die achter me staan. Bedankt daarvoor!

Het aftellen is voor mij nu echt begonnen. Ik heb mijn ontslag ingediend bij Vd molen bv en de ogen volledig gericht op mijn reis. Althans dat is de bedoeling.. stiekem morgen nog ff naar de zaak toe. Wil nog wat dingetjes doen. Voornamelijk opruimen.

Verder wil ik nog naar de bank om mijn moeder te machtigen over m'n rekening. Ook wel handig.

Documenten kopiëren , en alvast mijn backpack wat in gaan pakken.

Mijn vliegtickets die vast staan:
20-11-14
Amsterdam-Kuala Lumpur-Jakarta
12.00. - 09.15 (local time)

15-12-14
Bali-Jakarta. 10.05 uur

16-12-14
Jakarta-HongKong

22-12-14
HongKong-Bangkok


Voor als je het leuk vind om dit allemaal te lezen en mij te volgen als ik op reis ben. Laat het me dan ff weten, dan weet ik waar ik het allemaal voor typ/doe/deel. Ik weet dat velen van jullie mij hebben gevraagd om een dagboek bij te houden, dat doe ik dan ook met grote liefde.

Dit was het eerst voor vandaag.

Lekker slapen !

Jan

  • 17 November 2014 - 06:28

    Andre Mulder:

    ik wens je een hele mooie tijd toe. Gods zegen bij alles wat je gaat meemaken.

  • 17 November 2014 - 09:04

    Willem Tjoelker:

    Jan,

    Heel veel plezier bij het ontdekken van de diverse landen welke je gaat bezoeken en de verschillende mensen die je gaat ontmoeten.
    Lijkt mij heel spannend om in je eentje op reis te gaan.
    Velen dromen er van, maar jij doet het.....

    Wat is de planning hoelang je wegblijft?

    Nogmaals veel plezier en geluk, ook namens Wilma.


    Groetjes,

    Willem Tjoelker

  • 17 November 2014 - 14:41

    Erna:

    Hallo Jan,

    Heel veel plezier bij dit geweldige
    avontuur.

    Ben benieuwd naar de verhalen.

    Groetjes,

    Erna

  • 17 November 2014 - 19:36

    Reynolt En Alie Bolhuis:

    Hoi Jan,

    Een tekst van Loesje; de meeste ongelukken gebeuren thuis, een betere reden voor je wereldreis kun je niet hebben.

    Man wat tof dat je dit gaat ondernemen. En ik weet zeker dat jij heel veel nieuwe mensen gaat ontmoeten en een fantastische tijd zult beleven. Iets waar jij later, als je groot bent, met veel plezier aan terug kunt denken.

    Ik wens jou een hele mooie tijd toe. En ik weet zeker dat JIJ er met volle teugen van gaat genieten.

    Groetjes, Alie en Reynolt

  • 22 November 2014 - 17:07

    Yvonne:

    Have a wonderful and safe trip Jan!
    I will be following the details of your adventures!

    Groetjes uit Canada!
    Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Avonturier Passie voor muziek Sporten voornamelijk voetbal Drinkt gezellig een biertje of wijntje mee Houdt van gezelligheid, spelletjes. Onder de mensen zijn Slapen doe ik wel als ik dood ben. Toch vind ik het heerlijk om in bed te liggen;) Ik ben Jan, en ik maak een wereldreis. You're current safe boundaries, where once unknown frontiers! Welkom , ik hoop dat je het leuk vind mij te volgen. Ik beloof niet dat ik elke dag wat ga posten. Maar doe mijn best jullie op de hoogte te houden. Groetjes Jan van der Molen

Actief sinds 16 Nov. 2014
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 11437

Voorgaande reizen:

16 September 2015 - 16 September 2016

Down Under

16 November 2014 - 15 April 2015

Mijn eerste reis: Azië

Landen bezocht: