Down Under - Reisverslagen van Jan van der Molen - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslagen van Jan van der Molen - WaarBenJij.nu

Down Under

Dit zal het vervolg zijn op mijn eerste reis.
Hoewel ik in februari al naar Australië wou, heb ik ervoor gekozen eerst wat geld te sparen en op 16 september 2015 naar Perth te vliegen. Omdat ik zo graag naar Indonesia ga, heb ik in mijn jar Australia een dikke twee maanden Indo meegepakt!

Recente Reisverslagen:

Jan

Avonturier Passie voor muziek Sporten voornamelijk voetbal Drinkt gezellig een biertje of wijntje mee Houdt van gezelligheid, spelletjes. Onder de mensen zijn Slapen doe ik wel als ik dood ben. Toch vind ik het heerlijk om in bed te liggen;) Ik ben Jan, en ik maak een wereldreis. You're current safe boundaries, where once unknown frontiers! Welkom , ik hoop dat je het leuk vind mij te volgen. Ik beloof niet dat ik elke dag wat ga posten. Maar doe mijn best jullie op de hoogte te houden. Groetjes Jan van der Molen

Actief sinds 16 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11430

Voorgaande reizen:

16 September 2015 - 16 September 2016

Down Under

16 November 2014 - 15 April 2015

Mijn eerste reis: Azië

Landen bezocht: